Wednesday, November 23, 2011

TOJO MINORO????

TOJO MINORO PENGADIL FINAL BOLA SEPAK SUKAN SEA 2011 DITEMBAK?

Terkejut jugak choco choki bila dengar berita ni tadi. Takkan sebab kekalahan 2 kali Garuda Muda kepada Skuad Harimau Muda Malaysia, penyokong fanatik Indonesia sanggup buat perkara kejam macamni. Disebabkan rasa ingin tahu...terus I google story ni kat internet. (kan segalanya di hujung jari anda).

Bagi I, Tojo Minoro dah menjalankan tugas sebaik mungkin dan sepanjang game kita sendiri tgk pemain Malaysia yg lebih banyak pungut kad kuning dan mendapat teguran manja + mesra berbanding pemain Indonesia.

Bila I baca story (blog) tu...ceh rupanya berita palsu. Ada pihak yang cuba berlawak dengan penyebaran isu pegadil tersebut 'di tembak' tepat di kepala dan kejadian itu dikatakan berlaku di dalam sebuah bilik hotel tidak jauh dari stadium Gelora Bung Karno.

Alahai penyokong fanatik...Walaupun penulis blog tu cuba bergurau..tapi gurauan mengenai kematian & DITEMBAK ni memang keterlaluan. Adat permainan, ada yang menang dan ada yang kalah..tak perlulah buat cerita keterlaluan macamni demi nak capai kepuasan diri sendiri.

p/s: mesti Tojo Minoro tersedak-sedak bila ramai yang bercakap pasal dia..hehehe sian tak pasal2 jadi mangsa..

No comments:

Post a Comment