Wednesday, November 23, 2011

TAHNIAH HARIMAU MUDA

Isu yang menjadi bualan hangat seluruh rakyat Malaysia ketika ini..
choco choki merakamkan sekalung TAHNIAH kepada Skuad HARIMAU MUDA yang memenangi IBU SEGALA PINGAT dan mengulangi kejayaan pencapaian pingat Emas 2 tahun lepas di Sukan SEA baru-baru ini.

Bagi I tiada yang lebih manis apabila Harimau Muda berjaya membaham sang garuda 2 kali di hadapan penonton2 mereka yang tegar + fanatik + ekstrem tu. I memang puji skuad Muda ni kerana mereka mempunyai Semangat Juang & Kekuatan MENTAL yang tinggi apabila berhadapan dengan cemuhan, ejekan, serangan psikologi daripada penonton + penyokong Sang Garuda yang hampir puluh-puluh ribu orang di stadium. Malah setiap kali bermain di Indonesia, Barakuda tu dah macam kenderaan rasmi skuad negara.


Antara detik-detik manis Harimau Muda

Aksi cemerlang khairul fahmi che mat menyelamatkan gawang Malaysia dari dibolosi sang Garuda.


Kegembiraan Harimau Muda apabila berjaya menewaskan Garuda Muda menerusi sepakan penalti 5-4





Rakyat Malaysia tidak jemu-jemu mendoakan kejayaan Skuad Muda pimpinan Ong Kim Swee ini. Semoga perlawanan Pra Olimpik bertemu Syria Rabu ini akan mengulangi kejayaan di Indonesia..amin..

kata-kata choco choki:
Menyokong sepenuhnya Skuad Negara..semoga Malaysia dapat melahirkan pemain-pemain berkualiti dan hebat seperti arwah Mokhtar Dahari (al-fatihah)dan meletakkan Malaysia di posisi terbaik Dunia. amin

No comments:

Post a Comment